jak pozbyć się tłuszczu z brzuchaCzęsto pojawiającym się tematem na forach internetowych jest pytanie jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha. Ludzie stosują rożne metody, diety oraz wskazówki, lecz nie wszystkie z nich dają takie rezultaty o jakich byśmy marzyli.

Co należy zrobić, aby raz na zawsze pozbyć się tego problemu? Czytaj dalej, aby poznać najważniejsze informacje na ten temat.

Co należy zrobić i jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha?

Szacuje się, że otyłość brzuszna występuje u mężczyzn gdy przekroczy 102 cm w talii, oraz u kobiet gdy przekroczy 88 cm. Doskonale wiemy jakie potrafi być to frustrujące dla osób, które chciałyby mieć fajną figurę.

  1. Unikaj cukru oraz słodkich napojów

cukierBadania pokazują, że cukier ma wyjątkowo szkodliwe skutki dla metabolizmu. Kiedy spożywasz produkty, które zawierają dużą ilość rafinowanego cukru Twoja wątroba zostaje zalana fruktozą i jest zmuszona zwrócić wszystko jako tłuszcz. Inne badania pokazały, że nadmiar cukru w organizmie może doprowadzić do zwiększonej akumulacji tłuszczu w brzuchu.

Jeśli zastanawiasz się jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha podejmij decyzję o zmniejszeniu ilości cukru w swojej diecie i całkowicie wyeliminuj słodkie napoje.

  1. Spożywanie dużej ilości białka pomoże ci spalić tkankę tłuszczową z brzucha

Białko jest jednym z najważniejszych makroskładników w procesie odchudzania. Powoduje zmniejszenie łaknienia o 60% oraz sprzyja prawidłowemu metabolizmowi. Jeśli Twoim celem jest spalenie tkanki tłuszczowej z brzucha białko będzie niezbędnym elementem diety.

Jedno z badań pokazało, że ludzie, którzy spożywali więcej białka rzadziej narzekali na problem związany z tłuszczem na brzuchu. Z kolei badanie przeprowadzone w Danii pokazało, że spożywanie białka zwierzęcego zmniejszyło ryzyko przyrostu tkanki tłuszczowej z brzucha.

Interesujący jest fakt, że białko nie tylko pomoże Ci schudnąć, ale pomoże Ci również uniknąć ponownego tycia.

Najwięcej wartościowego białka znajdziesz w :

  • Jajach
  • Nieprzetworzonych rybach
  • Owocach morza
  • Produktach mlecznych
  • Mięsie (piersi z kurczaka lub indyka)
Ciekawostka: Czy wiesz, że potrawy tworzone w oleju kokosowym mają wpływ na odchudzanie? Badania pokazały, że 30 ml. (ok. 2 łyżki) oleju kokosowego spożywanego codziennie ma wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha.
  1. Ogranicz ilość węglowodanów w diecie

Ograniczenie spożywanej ilości węglowodanów wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha.

Ponad 20 badań klinicznych potwierdza, że dieta o niskiej zawartości węglowodanów jest 3 razy bardziej efektywna od diety o niskiej zawartości tłuszczu. Należy unikać rafinowanych węglowodanów: białego pieczywa oraz makaronów.

Dieta o niskiej zawartości węglowodanów jest nie tylko dla osób, które zadają sobie pytanie jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha, ale także dla innych osób, które chcą być zdrowsze. Ta dieta jest skuteczna szczególnie dla osób chorujących na cukrzyce.

  1. Spożywaj produkty bogate w błonnik

Błonnik powinien być ważnym składnikiem naszej codziennej diety. Dzięki niemu zachowamy uczucie sytości i przyśpieszymy proces zrzucania zbędnych kilogramów.

Najlepszym sposobem, aby uzyskać więcej błonnika jest jedzenie pokarmów roślinnych takich jak owoce i warzywa. Rośliny strączkowe, zboże i owies to również wartościowe źródła błonnika.

Co ciekawe warto skorzystać z błonnika rozpuszczalnego. Badania przeprowadzone na przestrzeni pięciu lat pokazały, że spożycie 10 gramów rozpuszczalnego błonnika dziennie zmniejszyło ilość tłuszczu w jamie brzusznej o prawie 4%. Jest to szczególnie przydatne dla osób, które chciałyby zmniejszyć oponkę na brzuchu.

  1. Ćwiczenia aerobowe

Ćwiczenia są ważne z wielu powodów. Zwiększają wytrzymałość, dotleniają organizm czy polepszają zdrowie. O odchudzaniu już nie wspominając. Aby wymienić wszystkie korzyści związane z ćwiczeniami aerobowymi należałoby napisać długi, osobny artykuł.

Jakie ćwiczenia należy wykonywać aby pozbyć się nadmiaru tłuszczu z brzucha? Okazuje się, że ćwiczenia mięśni brzucha wcale nie dają tak znakomitych efektów. W jednym z badań ochotnicy ćwiczyli przez 6 tygodni tylko mięśnie brzucha. Okazało się, że nie miały one wymiernego wpływu na obwód talii czy zmniejszania ilości tłuszczu w jamie brzusznej.

Jak się okazuje najskuteczniejsze są ćwiczenia aerobowe, w których skład wchodzą: bieganie, pływanie, chodzenie. Wykonywanie tych ćwiczeń nie tylko spali tkankę tłuszczową z brzucha, ale wyreguluje poziom cukru we krwi oraz podkręci metabolizm, dzięki czemu łatwiej zrzucisz zbędne kilogramy.

bieganie pomaga spalić tkankę tłuszczową

  1. Wykorzystaj moc afrykańskiego mango

Czy słyszałaś kiedykolwiek o afrykańskim mango? Jak pokazują badania kliniczne przeprowadzone w Kamerunie afrykańskie mango ma niezwykłe właściwości w odchudzaniu i spalaniu tkanki tłuszczowej. Zawiera składniki, które regularnie przyjmowane potrafią spalić tkankę tłuszczową nawet o 5% w ciągu 4 tygodni. Obecnie jest to jeden z najszybszych i najbezpieczniejszych sposobów na zrzucenie wagi.

Afrykańskie mango przyjmuje się w postaci tabletek. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

  1. Kontroluj swoją dietę

Odpowiednia dieta jest kluczowa jeśli chodzi o utrzymanie optymalnej wagi. Większość ludzi jednak nie ma pojęcia na temat zawartości kalorycznych produktów i zjada wszystko co wygląda na smaczne.

Monitorowanie i zapisywanie rzeczy, które jemy ma duże znaczenie w odchudzaniu. Nie chodzi o to, żeby chodzić z kalkulatorem w ręku i wyliczać kalorie. Chodzi o to, żeby podchodzić świadomie i z pełną odpowiedzialnością do całego procesu.

Jeśli zadajesz sobie pytanie jak spalić tkankę tłuszczową z brzucha ułóż swoją dietę w oparciu o powyższe wskazówki. Kontroluj produkty, które spożywasz i zrób listę posiłków, które powinnaś kategorycznie wyeliminować ze swojej diety. Możesz to zrobić samodzielnie sprawdzając ilość kalorii i składników lub skonsultować się z dobrym dietetykiem, który rozpisze Ci odpowiednią dietę.

Teraz już wiesz co robić, aby szybciej spalić tkankę tłuszczową z brzucha. Pozostaje wdrożyć powyższe wskazówki i zacząć działać.

Zobacz również: