PODZIEL SIĘ

Dieta strukturalna dr Bardadyna od pewnego czasu jest coraz powszechniej stosowaną dietą.

Bardzo wiele osób zaciekawionych nią zaczyna stosować się do jej zasad i… . I tak jak to zwykle bywa, jedni są z niej bardzo zadowoleni, pozostają przy niej, a inne osoby szukają czegoś lepszego, czegoś bardziej skutecznego.

Zanim zdecydujecie się na jej zastosowanie, to warto przyjrzeć się temu, na czym ona tak naprawdę dokładnie polega.

Specjalna dieta strukturalna

Do kogo skierowana jest dieta strukturalna

Taki rodzaj diety zalecany jest przede wszystkim osobom, które mają problem z chorobami cywilizacyjnymi i które zmagają się ze znaczną otyłością.

Czyli, jeżeli macie cukrzycę, cierpicie na zwyrodnienie stawów, miażdżycę, osteoporozę czy też choroby alergiczne, to śmiało możecie jej spróbować w swoim życiu.

Jednak nie zapomnijcie o tym, aby wszystko uzgadniać ze swoim lekarzem, żebyście nie zaszkodzili swojemu organizmowi.

Aby taka dieta miała sens osoba musi spożywać naturalne produkty o najwyższej zawartości cennych witamin oraz minerałów dla naszego organizmu.

Brzmi to bardzo filozoficznie, jednak nie musicie się obawiać, że będziecie musieli jeść jakieś wymyślne dania, które będziecie musieli sobie przyrządzić.

Otóż strukturalna dieta jest bardzo łatwa i nie występują w niej jakieś dziwne składniki, czy też dania, co wyjaśnimy w dalszym tekście.

Dzięki temu, że będziecie trzymali się wyznaczonych posiłków spowodujecie trwałą redukcję masy Waszego ciała.

W ciągu tygodnia możecie zgubić od 1 kg do nawet 4 kg.

droga do pięknej figury

Dieta dr Bardadyna to przede wszystkim produkty zbożowe, białkowe, no i oczywiście owoce

Nie możemy również zapomnieć o warzywach, które w tej diecie pełnią bardzo ważną rolę.

Czyli podsumowując na Waszych talerzach będą pojawiać się jajka, ryby, jogurt naturalny, kefir, mięso z kurczaka, kasza, ryż, płatki owsiane oraz otręby, zarodki pszenne.

Nie zapomnijmy, że to wszystko musimy kupować w ciemnej wersji.

Z owoców możemy wymienić tutaj chociażby ananasy, grejpfruty, maliny, morele, banany. A warzywa?

Pomidory, kapusta, papryka cebula, rzodkiewka, sałata, szpinak. Ważnym elementem diety strukturalnej są nasiona oraz orzechy w dużej ilości, które trzeba dodawać do odpowiednich potraw.

Strukturalna dieta nie tylko wpływa na spadek masy ciała, który będzie się utrzymywał, o ile zdrowo będziemy podchodzić do życia.

Możecie zauważyć pozytywne zmiany w swoim wyglądzie, przede wszystkim w stanie swojej skóry.

Sprawdź też artykuł Dieta Atkinsa dla miłośników mięsa. Na czym polega?