- Innowacyjne Rozwiązania dla Przemysłu Pakowania i Gastronomii
- Skuteczne sposoby na utrzymanie wagi po odchudzaniu - odkryj sekrety długoterminowego sukcesu
- Pomiędzy antyutopią a historią - odkrywanie przeszłości i przyszłości w literaturze z Matfel.pl
- Na czym polega pranie chemiczne odzieży?
- Odkryj Rozwiązania na Obiad z Cukinią i Kurczakiem!
Jak ubierać się do pracy, żeby wyglądać profesjonalnie? Dress code dla kobiet.
Odpowiednie ubranie do pracy powinno być nie tylko wygodne. Jeśli pracujesz w biurze, zapewne obowiązuje Cię dress code, czyli zasady dotyczące tego, jak się ubierać. Gdy masz wątpliwość co do tego, w jaki sposób łączyć kolory i jak komponować zestawy biznesowe, ten artykuł jest dla Ciebie! Przeczytaj poniższe rady i zastosuj je w codziennym życiu!
Moda w pracy – czego lepiej nie zakładać?
Jeśli jesteś pracownikiem biurowym lub pracujesz w korporacji musisz znać zasady dotyczące służbowego ubioru. Profesjonalny wygląd wzbudza zaufanie klientów oraz petentów. Sprawia też, że jesteś postrzegana, jako osoba, która potrafi rozwiązywać problemy – kompetentna i doświadczona. Pamiętaj, że w pracy o takim charakterze musisz postawić na kolory takie jak granaty, czernie, szarości, biele i beże – to Twoja podstawowa paleta i na niej będziesz bazować. Jeśli nie jesteś coachem i nie musisz być widoczna ze sceny, z której przemawiasz, zrezygnuj z czerwonego koloru i nieregularnych wzorów. Lepsza będzie w tym wypadku klasyczna kratka. Powinnaś też unikać odkrytych ramion – to bardzo nieeleganckie i mało profesjonalne. Oprócz tego, warto uważać na długość spódnicy, którą masz na sobie. Świetnym rozwiązaniem jest ołówkowa, grafitowa lub czarna spódnica o długości sięgającej tuż za kolano lub kończącej się przed kolanem. Praca na stanowisku biurowym wymaga też, abyś miała odpowiednią fryzurę. Nie pozwalaj sobie na kolorowe opaski – to dobre rozwiązanie kiedy idziesz pobiegać lub ćwiczysz jogę, a nawet wtedy gdy sprzątasz, ale nie jest to najlepszy wybór do pracy. W swojej garderobie powinnaś mieć rzeczy, które łatwo jest komponować z innymi elementami ubioru. To pozwoli Ci sprawnie i szybko zapakować się w niewielką walizkę, gdy jedziesz w dwudniową lub trzydniową delegację.
Torebki i dodatki – Twoja praca wymaga odpowiednich akcesoriów!
Dodatki są niezbędne do tego, aby dopełnić całości wizerunku i podkreślić wyjątkowość stylizacji! Zadbaj o to, abyś do pracy miała specjalną torbę na laptopa, jeśli musisz go często przenosić. Wybieraj modele skórzane, które mają kolor pasujący do torebki. Jeśli chcesz być jeszcze bardziej gustowna, ciekawym dodatkiem są damskie spinki do mankietów. Postaw też na dyskretną biżuterię. Łańcuszek i niewielki wisiorek a także złote lub srebrne kolczyki to wystarczające ozdoby do pracy. Nie obwieszaj się biżuterią – wygląda to nieciekawie, tandetnie i nie ma nic wspólnego z dobrym gustem. Możesz również swój biznesowy outfit uzupełnić stylowym zegarkiem. Jeżeli masz spotkanie, gdzie przeważającą część stanowią mężczyźni, wybieraj bardzo dyskretne dodatki i załóż granatowy garnitur oraz biały top lub koszulę. Na ważne spotkania nie zakładaj różowej marynarki, chociaż próbuje nam się wmówić co innego, wiedz, że każdy ocenia Cię po wyglądzie, często na poziomie nieświadomości. Dlatego zawsze dokładaj wszelkich starań, aby Twój ubiór był zgodny z tym, co oficjalna moda biurowa narzuca. Pamiętaj również, że jeśli wyglądasz perfekcyjnie, wówczas czujesz się pewniejsza siebie, a to zdecydowanie przekłada się na wyniki w pracy i Twoją efektywność!